انتشار جزئیات رسمی پورشه ۹۱۱ GT۲ RS

۱۳۹۶/۰۳/۱۷      ۱۵۳۰۵


در ماه های گذشته تصاویر جاسوسی زیادی از این مدل انتشار پیدا کرد و انتظار داریم در سال ۲۰۱۹ این مدل را در خیابان ها ببینیم.
این خودرو که قلب تپنده ی ۳.۸ لیتری بای توربو دارد و در این نسخه شاهد توربو های بزرگتر و خروجی و اگزوز جدیدی خواهیم بود که از ساختار سبک‌وزنی بهره می‌برد.

آقای Andreas Preuninger که رئیس بخش GT پورشه است اعلام کرده است که GT۲ RS جدید به بهبود هایی نسبت به توربو S اکتفا نکرده و با یک خودروی کاملاً بازمهندسی شده روبرو خواهید بود.

طبق ادعای پورشه این خودرو قدرت بیشتر از ۶۴۱ اسب بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری داشته و بنابراین به نظر می‌رسد این اعداد در نسخه‌ی تولیدی افزایش خواهند یافت. این نیرو از طریق گیبرکس ۷ سرعته ی PDK به همراه یک دیفرانسیل با قفل الکترونیکی به اکسل عقب منتقل خواهد شد.

از نظر وزنی انتظار داریم ایم خودرو کمتر از ۱۵۰۰ کیلوگرم وزن داشته باشد چرا که از شیشه‌های نازک‌تر مشابه با تکنولوژی اسمارت فون های امروزی بهره می‌برد. البته مقداری از مواد جاذب صدا بکار رفته ولی پورشه به خریداران این وعده را داده است تا در صورت تمایل سامانه ی اطلاعات سرگرمی و سیستم تهویه را برای کاهش وزن حذف کنند. پکیج سفارشی Weissach که پورشه ۹۱۸ اسپایدر از آن بره می برد برای این خودرو نیز در نظر گرفته شده و با استفاده از رینگ‌های منیزیمیکه باعث کاهش ۱۲ کیلوگرمی وزن شده اند و رول کیج تیتانیومی که کاهش ۷ کیلوگرمی را دربر داشتته ، سقف فیبر کربنی و… شاهد کاهش وزن ۳۰ کیلوگرمی هستیم.


این خودرو کمتر از ۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر می رسد و زیر ۹ ثانیه از شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت را کامل خواهد کرد. نهایتا نیز ۹۱۱ GT RS۲ می تواند به سرعت ۳۴۰ کیلومتر در ساعت نیز برسد .با توجه به اینکه مدل GT۳ در ۷ دقیقه و ۱۲.۷ ثانیه یک دور نوربرگ رینگ را طی کرده، این مدل جدید شاید بتواند در کمتر از ۷ دقیقه جهنم سبز را دور بزند.

احتمالا پیش از پایان سال جاری میلادی این خودرو در نمایشگاه خودرویی فراکفورت معرفی شود و باتوجه به اینکه قیمت آن هنوز مشخص نشده ولی می توان انتظار گران ترین ۹۱۱ را داشت.

مطالب مشابه
نظرات
ثبت نظر