معرفی دوست داشتنی‌ ترین برند خودرویی در سال ۲۰۱۸ به گفته‌ی فیس‌بوک

۱۳۹۸/۰۱/۲۳      ۱۲۸۲

کمتر خودروهایی مانند این قوچ وحشی نبض دوست داران خودرو رو تند میکنند و موجب سرخوشی آنان میشود در نظر داشته باشید این خودرو ها دیگر فقط خودرو نیستند بلکه نماینده یک سبک زندگی با کارکتری منحصر به فرد هستند . به نظر نگارنده این قوچ ها زیباتر از و البته جذابتر از رقبای یانکی خود هستند و البته این علاقه ظاهرا بسیار زیاد است در بین فعالان در فضای مجازی به طور کلی باید گفت معمولا محصولات دوج عادت دارند بیننده را به تحسین وادار کنند. هم‌اکنون داج در زمینه‌ی بسیار متفاوتی شهرت پیدا کرده است: بنا به گفته‌ی فیس‌بوک، داج دوست‌داشتنی‌ترین برند خودرویی این شبکه‌ی اجتماعی است. هم‌اکنون داج در زمینه‌ی بسیار متفاوتی شهرت پیدا کرده است: بنا به گفته‌ی فیس‌بوک، داج دوست‌داشتنی‌ترین برند خودرویی این شبکه‌ی اجتماعی است.



شاید اندازه‌گیری این معیار کمی سخت و عجیب به نظر برسد اما منظور فیس‌بوک از دوست‌داشتنی برند همان واکنش‌های قلبی طرفداران به پست‌های این برند بوده است. در سال 2018 و با انتشار 408 پست، داج در کل 461187 واکنش دوست داشتن را دریافت کرده است. نزدیک‌ترین رقیب برند داج یعنی مرسدس بنز با 382629 واکنش احساسی خوب در رتبه‌ی دوم جای گرفته است.



به نظر می‌رسد کاربران فیس‌بوک علاقه‌ی ویژه‌ای به خودروهای عضلانی دارند چراکه محبوب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین پست‌های خودرویی این موضوع را نشان می‌دهد. نکته‌ی مهم اینکه تمامی واکنش‌های خوب به محصولات و خود برند داج تنها به واسطه‌ی 408 پست به دست آمده است. این در حالی است که تیم‌های بازاریابی خودروسازان دیگر پست‌های بسیار زیادی را در فیس‌بوک منتشر می‌کنند.اما دوست‌داشتنی‌ترین پست منتشر شده توسط داج در سال قبل با عبارت “ادای احترام به هیولا” شناخته می‌شود. این پست در واقع یک ویدئو است که داج چلنجر هلکت Redeye را نشان می‌دهد.



داج همچنین در برهم‌کنش با طرفداران و مالکان خودروهای خود نیز خوش درخشیده است. تصویر یک چلنجر مشکی با نوارهای مسابقه‌ای مشکی مات که توسط مالکی متعصب به این برند فرستاده شده پنجمین پست دوست‌داشتنی سال پیش بوده است.تیم شبکه‌های اجتماعی داج ترکیبی از پست‌های بامزه، هیجان‌انگیز و سنتی را در فیس‌بوک منتشر می‌کند. قطعاً دیگر خودروسازان هم بیکار ننشسته‌اند و شاید در سال جاری تغییراتی در جایگاه برندها صورت گیرد.
 
 

مطالب مشابه
نظرات
ثبت نظر
//