جیپ رانگلر با قوای محرکه جدید هیبریدی

۱۳۹۸/۰۴/۲۲      ۱۶۶۸

شرکت جیپ سال پیش از برنامه‌های خود برای رونمایی از یک رانگلر پلاگین هیبریدی رونمایی کرد. امروز در بیانیه‌ای شرکت جیپ اعلام کرده که ماژول برق الکترونیکی این خودرو در کارخانه Toledo Machining Plant در اوهایو قرار است ساخته شوند. کار نصب نرم افزار مناسب و همچنین انجام تست‌های نهایی نیز قبل از ارسال دستگاه‌ها به خط تولید Toledo نیز در این کارخانه انجام خواهند شد.
 
 
جیپ رانگلر مدل 2020 به‌روزرسانی‌های مهمی داشته که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به اضافه شدن قوای محرکه‌ی هیبریدی برای مدل آنلیمیتد صاحارا اشاره کرد.با توجه به اسناد منتشر شده می‌توان گفت رانگلر آنلیمیتد صاحارا هم‌اکنون به‌صورت استاندارد با پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.6 لیتری پنتاستار، 6 سیلندر 3.6 لیتری ای تورک و 4 سیلندر 2 لیتری ای تورک عرضه می‌شود. دو پیشرانه‌ی آخری از سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی سود می‌برند. رم 1500 نیز قبلاً با پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.6 لیتری هیبریدی عرضه شده است.


 
 
موضوع جالب اینکه رانگلر آنلیمیتد صاحارا تنها رانگلر مدل سال 2020 است که با این پیشرانه‌ها در دسترس می‌باشد. دیگر مدل‌ها همچون آنلیمیتد اسپورت و روبیکان تنها با پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.6 لیتری و 4 سیلندر 2 لیتری غیرهیبریدی عرضه می‌شوند.


 
هر دو پیشرانه‌ی 3.6 و 2 لیتری ای تورک باعث می‌شوند قیمت رانگلر افزایش پیدا کند. برای مثال انتخاب پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.6 لیتری هیبریدی ای تورک باعث می‌شود قیمت پایه‌ی این خودرو 1000 دلار افزایش یابد. این پیشرانه به همراه گیربکس 8 سرعته ی اتوماتیک باعث می‌شود قیمت کل خودرو 3 هزار دلار بالاتر برود. البته استفاده از پیشرانه‌ی 2 لیتری ای تورک و گیربکس یاد شده باعث می‌شود خودرو 1000 دلار ارزان‌تر دربیاید.


 
اگرچه در اسناد منتشر شده خبری از پیشرانه‌ی 3 لیتری توربودیزل نبوده اما انتظار می‌رود رانگلر 2020 با این نیروگاه آهنین هم عرضه شود. این پیشرانه اخیراً در رم 1500 قابل انتخاب بوده و قدرت 260 اسبی و گشتاور 650 نیوتون متری دارد.

مطالب مشابه
نظرات
ثبت نظر
//